• page_banner

Anti cancer, sti funghi medicinali sò efficaci!

In l'alta incidenza d'oghje di cancru,hè urgente per prevene è cumbatte u cancer !A ricerca medica hà dimustratu chì almenu u 35% di i cancers sò strettamente ligati à l'alimentariu, cusì una dieta curretta hè assai impurtante perprevenzione di u cancer.

 ritablue150200026

funghi fragranti 

U fungo hè un tesoru in l'alimentariu.L'antichi chjamanu "regina di funghi" è "re vegetariana", chì mostra a so pusizioni in u fungo.U fungo hè nutritivu, diliziosu è rinfrescante.Hè un bonu pruduttu per prolongà a vita.

 

Lentinan: hè una sustanza cù una attività fisiologica speciale è l'ingredientu attivu più efficace in Lentinus edodes.Pò inibisce l'attività di e cellule cancerose è migliurà a funzione immune umana.Hè cunsideratu cum'è un adjuvant immune specificu per i linfociti T.Puderà rinfurzà a risposta immune à l'estimulazione antigénica, restaurà a funzione di limfociti T è efficacemente cumbatte u cancer.

 

RNA : pò pruduce interferone anti-cancer per prevene u cancer.

 

Seleniu: pò eliminà in modu efficace i radicali liberi in u corpu, rinfurzà a funzione immune umana, è prevene u cancer gastricu, u cancru esophageal è altre malatie di u sistema digestivu.

 

 Black-Fungus-600px-1

Auricularia auricula

Auricularia auricula hè di culore neru è marrone, masticatu è diliziosu.Hè un pruduttu di salute superiore per via di a so nutrizione ricca.

Auricularia auricula polysaccharide: Auricularia auricula polysaccharide hè un mucopolisaccharide acidu isolatu da Auricularia auricula.Hà un effettu anti-cancer, pò regulà l'immunità umana, è prevene u cancer.

 

Collagenu vegetale: pò prumove a peristalsi gastrointestinali, prumove l'excrezione di l'alimentu grassu intestinali, è prevene u cancer di u rettale è altri cancers di u sistema digestivu.

 

Auricularia auricula polysaccharide ghjoca un rolu anti-cancer, ma Auricularia auricula polysaccharide hè facilmente affettatu da a temperatura, cusì u tempu di coccia ùn deve esse troppu longu.Per conservare i nutrienti efficaci anti-cancer di Auricularia auricula.

 anatthaphon210200016 (1)

Ganoderma lucidum

 

Ganoderma lucidum polysaccharide: pò aiutà à regulà a funzione immune è migliurà a capacità umana anti-cancer, principalmente per i seguenti modi:pò rinfurzà l'attività di e cellule assassine naturali, distrughjenu a sintesi di DNA di e cellule cancerose è impediscenu a proliferazione di e cellule cancerose.Puderà migliurà u numeru è l'attività di i linfociti B, rinfurzà a fagocitosi di i fagociti, rinfurzà a citotossicità di e cellule T killer è tumbà e cellule cancerose.Puderà ancu prumove a sintesi di l'acidi nucleici è di e prutezione, sguassate i radicali liberi è prutegge e cellule.

 

Ganoderma lucidum triterpenoids: anu inibizione diretta di e cellule tumorali è un bonu effettu analgésicu.A ricerca farmacologica include anti-tumor, anti microbial, hypolipidemic, risposta anti-inflammatory, regulazione immune è cusì.


Tempu di post: 19-aug-2021