• page_banner

Guida à i funghi medicinali: criniera di leone, Ganoderma lucidum, etc.

freeze instant coffee-头图8

Move over, magic mushroom.Funghi medicinali ponu aiutà à sustene u vostru sistema immune è rinfurzà a memoria, è ancu altri superpoteri.
I funghi anu pigliatu ufficialmente u spaziu di a salute è vanu assai più di l'spezie magiche, ancu quellu chì truvate nantu à u piattu. I dilettanti di a salute mettenu funghi in tuttu da u caffè à i smoothies à l'armarii di medicina.Sembra chì questu hè solu u principiu di u boom di funghi.
Ma micca tutti i funghi sò creati uguali. Parechje di elli anu caratteristiche spiciali impressiunanti (supportu scientificu). Unu di i tipi di funghi più benefizii hè chjamatu funghi funziunali, è hè assai sfarente da i funghi di buttone chì pudete aghjunghje à a pasta (ancu s'elli sò bè ​​per voi).
"I funghi funzionali sò un tipu di funghi chì i beneficii superanu i benefici nutrizionali di i funghi tradiziunali chì avemu familiarizatu in a cucina", disse Alana Kessler, una dietista registrata. "I funghi funzionali ponu esse presi in capsule, polveri, liquidi (tè) è sprays ", disse Kessler.
Ci sò tanti tipi di funghi nantu à u mercatu, cumu sapete quale hè u megliu per voi? Quale hè chì vale a pena cumprà tinture o supplementi invece di coccia è di manghjà? Leghjite per una visione cumpleta di tutti i funghi più sani chì pudete. usu-da i tipi chì vi pò manghjà à quelli chì sò sani quandu pigliata in forma supplementu cuncintrata.
Truverete funghi medicinali in parechje forme, ma unu di i metudi di supplementu più cumuni hè di utilizà funghi o extracte di funghi (più nantu à questu più tardi). Ancu s'è parechji funghi sò pigliati in supplimenti, polveri, o altre forme, certi funghi medicinali sò ancu. manghjatu in forma sana. "I funghi generalmente furniscenu nutrienti ricchi è pocu calori.Anu furnisce seleniu, vitamini B, vitamina D è potasio, chì sò necessarii per l'assorbimentu di l'energia è di nutrienti, è ancu di beta glucanu chì hè impurtante per riduce a inflamazioni è furnisce fibra.In particulare i funghi shiitake è i funghi maitake ", disse Kessler.
Mushroom Maitake: "Pò esse frittu, bollita, o cottu separatamente (di solitu micca crudu)", disse Kessler. Maitake hè un adaptogenu, chì significa chì pò aiutà u corpu à adattà à u stress è mantene l'equilibriu. In più di aiutà à migliurà u colesterolu è u colesterolu. A diabetes mellitus di tipu 2, hà ancu potenziale benefici anti-cancer.
Funghi Shiitake: "[Puderanu] esse cotti in ogni tipu di platu, è pò esse manghjatu crudu, ma di solitu cottu", Kessler hà dettu. I funghi Shiitake ponu aiutà à cumbatte u cancer è l'infiammazione, è cuntenenu beta-glucani, chì ponu aiutà à calà u colesterolu. .
Criniera di leone: "Di solitu ùn si manghja micca crudu, pò esse sustituitu da a carne di crabmeat in ricette.[Aiuta] sustene a salute emotiva è a memoria ", disse Kessler.
Funghi d'ostriche: "Di solitu ùn sò micca manghjati crudi, ponu esse fritti, o usati per frittura", Kessler hà dettu. I studii anu dimustratu chì i funghi d'ostriche cuntenenu antioxidanti, chì ponu aiutà à riduce u risicu di certe malatie, cum'è u cancer, malatie cardiache, obesità è diabete.
Ancu s'ellu ùn hè micca una lista exhaustiva, i seguenti tipi di funghi sò unipochi di i tipi più cumuni venduti è venduti in supplementi, estratti, polveri è altri prudutti oghje.
I funghi di crine di leone sò cunnisciuti per i so benefizii putenziali per a salute di u cervellu. Certi supplimenti è prudutti chì vendenu crine di leone dichjaranu chì pò aiutà à migliurà a cuncentrazione è a memoria. Ancu s'ellu ùn sò micca assai studii clinichi umani nantu à a crina di leone, certi studii animali anu dimustratu chì aiuta à rinfurzà a memoria è pò aiutà à prevene e malatie chì afectanu a funzione cognitiva, cum'è a malatia d'Alzheimer o a malatia di Parkinson. A mane di Lion hè ricca in antioxidanti, chì aiutanu à riduce a inflamazioni in u corpu.
Tradizionalmente utilizatu in a medicina di l'Asia orientali, Lingzhi hè un fungo chì hè utilizatu per parechje ragioni è hà una longa lista di putenziali benefici per a salute. Hè attualmente utilizatu per aiutà i malati di cancru chinesi chì anu bisognu di rinfurzà u so sistema immune dopu à u trattamentu di u cancer.
Sicondu Kessler, Ganoderma cuntene una varietà di polisaccaridi chì ponu stimulà una parte di u sistema immune. "[Ganoderma] aiuta u corpu à luttà contra i virus è i batteri stimulendu a produzzione di cellule T ", hà dettu Kessler. Ganoderma pò ancu esse benefica in a lotta contru u cancer , perchè "i polisaccaridi ponu aumentà significativamente e cellule 'assassini naturali', distrughjendu cusì e cellule cancerose, riducendu i tumori è rallentendu a diffusione di i cancers esistenti", disse Kessler.
A causa di cumposti naturali chjamati triterpeni, Ganoderma lucidum pò ancu aiutà à riduce u stress, riduce i sintomi di depressione è aiuta à migliurà u sonnu.
"[Chaga] fungus cresce in i climi più freti è hà un altu cuntenutu di fibra.Questu pò esse un mutivu.Ancu s'ellu hè benefica per a funzione immune è furnisce antioxidanti, hè ancu utilizatu com'è trattamentu supplementu per a malatia di u cori è a diabetes perchè aiuta à diminuisce u zuccheru in sangue ", hà dettu Kessler. , cum'è vitamini B, vitamina D, zincu, ferru è calciu.
A cuda di Turchia hè cunnisciuta per i so pussibuli benefici per a salute immune, è hè stata studiata in cungiunzione cù altri trattamenti per trattà u cancer.
"[Turkey tail] stimula u prucessu di cumbattimentu di a crescita di tumore è di metastasi in u corpu, cumprese a produzzione di cellule T è cellule 'natural killer'", Kessler hà dettu. ) migliurà a rata di sopravvivenza di i malati cù u cancru gastricu è u cancru colorectal, è mostra prumessa contr'à leucemia è certi cancers di pulmone ", disse Kessler.
Forse u fungo più populari trà a folla di fitness, Cordyceps hè amatu da i dilettanti di fitness è l'atleti per a so capacità di prumove a ricuperazione è a resistenza. "Cordyceps sinensis pò prumove u metabolismu è a resistenza, è accelerà a ricuperazione aumentendu l'ATP, è migliurà l'usu di l'ossigenu da u corpu. ", disse Kessler.
Certi supplimenti di funghi è prudutti cuntenenu filler è altri ingredienti chì avete bisognu à evità per truvà i prudutti di megliu qualità.Certi supplementi ponu esse aghjuntu cù 'fillers', cusì assicuratevi chì solu u 5% di a formula cuntene amidu ", hà dettu Kessler. Un altru cunsigliu di Kessler hè di sceglie l'estratti cuncentrati invece di forme in polvere. acqua" nantu à l'etichetta o in u situ web di a cumpagnia.
"Evite i supplementi chì cuntenenu mycelium - questu significa chì i supplementi ùn cuntenenu micca β-glucane, chì li dà a maiò parte di u so valore medicinale.Cercate etichette cù triterpenoidi è polisaccaridi attivi ", disse Kessler.
Infine, ricordate chì piglià funghi medicinali richiede pacienza, è ùn vedete micca risultati immediati. "Ci vole almenu duie simane per avvistà l'effetti di funghi funziunali.Hè cunsigliatu di piglià una settimana di pausa ogni quattru à sei mesi ", disse Kessler.
L'infurmazione cuntenuta in questu articulu hè solu per scopi educativi è infurmazione, micca cum'è cunsiglii di salute o medichi. Se avete qualchì quistione nantu à a vostra cundizione medica o scopi di salute, per piacè cunsultate un duttore o un altru fornitore di salute qualificatu.


Tempu di Postu: Dec-29-2021