• page_banner

L'essenza di Ganoderma lucidum.

Parlendu di ganoderma, duvemu avè intesu parlà. Ganoderma lucidum, una di e nove erbe, hè stata aduprata da più di 6 800 anni in Cina.E so funzioni cum'è "rfurzà u corpu", "entra in i cinque organi zang", "calmà u spiritu", "allevà a tosse", "aiutà u core è riempie i vini", "benefiziu u spiritu" sò registrati in a Shennong Materia. Medica Classic, "Compendium of Materia Medica" è altri libri medichi.

"I studii medichi è clinichi muderni anu ancu dimustratu chì i graneddi di Ganoderma lucidum spores sò ricchi di polisaccaridi crudi, triterpenoidi, alkaloidi, vitamini, etc., è i tipi è u cuntenutu di i cumpunenti efficaci sò assai più altu ch'è quellu di u corpu fructificante di Ganoderma lucidum, è avè megliu effetti in migliurà l'immunità è rinfurzà u corpu.In ogni casu, a superficia di spore di Ganoderma lucidum hà una doppia cunchiglia di chitina dura, chì hè insoluble in acqua è difficiuli di dissolve in l'acidu.L'ingredienti attivi cuntenuti in u polveru di spore sò tutti impannillati in questu.U polveru di spore ininterrotta hè difficiule d'esse assorbita da u corpu umanu.Per fà un usu sanu di e sustanzi efficaci in i spori di Ganoderma lucidum, hè necessariu di rompe è caccià u muru di spori di Ganoderma lucidum.

 

Ganoderma lucidum spore powder condense l'essenza di Ganoderma lucidum, chì hà tuttu u materiale geneticu è a funzione di assistenza sanitaria di Ganoderma lucidum.In più di triterpenoids, polysaccharides è altri nutrienti, cuntene ancu adenine nucleoside, colina, àcitu palmiticu, aminoacidu, tetracosane, vitamina, seleniu, germanium organicu è altri nutrienti.Hè truvatu chì e spore di Ganoderma lucidum ponu rinfurzà l'immunità, prutegge a ferita di u fegatu è a prutezzione di a radiazione ".

 

"Ganoderma lucidum spore in polvere pò migliurà e funzioni di l'immunità cellulare è umorale, prumove l'aumentu di i globuli bianchi, aumentà u cuntenutu di immunoglobuline è cumplementari, induce a produzzione di interferone, attivà l'attività di cellule assassine naturali è macrofagi, è rinfurzà a u pesu di timu, spleen è fegato di l'organi immune, in modu di rinfurzà a capacità anti-tumorale di u corpu umanu contru diverse malatie.

 

I spori di Ganoderma lucidum sò ricchi di prutezione (18,53%) è diversi aminoacidi (6,1%).Hè ancu cuntene assai polisaccaridi, terpeni, alcaloids, vitamini è altri cumpunenti.I tipi è u cuntenutu di i cumpunenti efficaci sò più altu ch'è quelli di Ganoderma lucidum corpu è mycelium.A so funzione hè principalmente ligata à i seguenti cumpunenti:

 

1. Triterpenoids: più di 100 triterpenoids sò stati isolati, trà quale l'acidu ganoderic hè u principale.L'acidu di Ganoderma pò alleviare u dulore, calmà, inibisce a liberazione di istamina, antiinflamatori, anti-allergii, detoxification, prutezzione di u fegatu è altri effetti.

 

2. Ganoderma lucidum polysaccharide: e diverse attività farmacologiche di Ganoderma lucidum sò principalmente ligati à i polisaccharidi di Ganoderma lucidum.Più di 200 polisaccaridi sò stati isolati da Ganoderma lucidum.Da una banda, Ganoderma lucidum polysaccharide hà effetti diretti nantu à e cellule immune, da l'altra banda, pò esse realizatu attraversu l'interazzione di u sistema immune neuroendocrinu.

 

Per esempiu, Ganoderma lucidum restaurà u fenomenu di a disfunzione immune di l'animali causata da l'anziane o u stress, in più di u so effettu direttu nantu à u sistema immune, pò ancu esse meccanismi neuroendocrini implicati.Ganoderma lucidum polysaccharides pò mantene a regulazione immune è migliurà a resistenza à e malatie di u corpu per l'effetti diretti è indiretti nantu à u sistema immune.Dunque, l'effettu immunomodulatoriu di Ganoderma lucidum polysaccharide hè una parte impurtante di u so ""rfurzà u corpu è rinfurzà a fundazione"".

 

3. Germanium organicu: u cuntenutu di germanium in Ganoderma lucidum hè 4-6 volte di u ginseng.Puderà rinfurzà in modu efficace l'approvvigionamentu di l'ossigenu di u sangue umanu, prumove u metabolismu normale di u sangue, eliminà i radicali liberi in u corpu è prevene l'anziane cellulare.

 

4. Adenine nucleoside: Ganoderma lucidum cuntene una varietà di derivati ​​di l'adenosine, chì anu forti attività farmacologichi, ponu riduce a viscosità di sangue, inibisce l'aggregazione di piastrine in vivo, aumentanu u cuntenutu di l'emoglobina è di glycerin diphosphate, è migliurà a capacità di furnimentu d'ossigenu di sangue à core. è u cervellu;L'adenina è l'adenine nucleoside anu l'ingredienti attivi di sedazione è riduce l'aggregazione di piastrine.Hanu a capacità di inibisce l'agregazione eccessiva di platelets, è ghjucanu un rolu assai bonu in a prevenzione di l'embolia vascular cerebral è l'infartu miocardicu.

 

5. Elementi traccia: Ganoderma lucidum hè riccu in seleniu è altri elementi traccia necessarii per u corpu umanu.


Tempu di post: 25-lugliu-2020